| ANUL APARITIEI 2010 | TAXARE f2p | EXP RATE mediu (prost la LVL mare) | DROP bun |
| GRAFICA medie | GAMEPLAY bun | MOVEMENT mediu | NOTA: 8 |
| PRO: mult content, funn, pet sistem bun, sistem ce identifica si te anunta ce instante/events sunt pt lvl-ul tau |
| CONTRA: la lvl mare acumularea de experienta este lenta, deplasare pe harta inceata, inventory prea mic |
__________________________________________________________________________________________
|SEAMANA CU: Loong Online| |CUVINTE CHEIE: chinez, anime themed, original, distractie | |ESTE UN: must play|
CLASE
Exista două factiuni: Ba Gua si Tai Chi. Ambele au acces la acelasi set de 20 de caractere (au doar scop cosmetic) si 8 clase:
Dark Revenant (un fel de healer), Storm Lord (un fel de mag cu lightning skills), Master Summoner, Raksha Warrior, Vajra Guardian (tank), Blade Warden (rogue), Fire Mage, Divine Enchanter (un alt fel de vindecator).
Caracterele au un aspect distinct asiatic si sunt ciudate/haioase (poti juca chiar cu un bebelus sau cu o maimuta).
PROFESII
Gathering skills: Collecting, Hunt, Mining.
Production skills: Belt Making, Blacksmithing, Carving, Clothes-making, Hat-making, Jeweler, Medicine, Pants-making, Shoemaking, Recycling
Misc skills: Taming (skill necesar pentru a putea captura monstrii din joc pentru a fi folositi ca pets sau ca mounts)
Profesii de crafting nu pot fi invatate toate ceea ce inseamna ca va trebui ca jucatorii sa lucreze impreuna pentru a crea toate obiectele pe care le doresc.
ECHIPAMENT / ITEME
Echipament si iteme obtinut din dropurile de la monstrii omorati, ca si reward la questuri, trading cu alti jucatori, terminand events-uri, din dungeons-uri, sau din instante (cele mai bune), ori de la traderi (cât de cât bune). Exista un item numit "Talisman" care este o arma importanta ce poate fi upgradata, insa necesita mai multe iteme pt upgrade pe care le gasesti doar in Item Shop (pe bani reali).
STORAGE
Inventory, storage la NPC (hostess) numit warehouse.
POSTA
Da, built-in mail system.
AH (auction house)
Nu. Jucatorul isi poate deschide propriul magazin (personal stall) in care sa vanda itemele dupa bunul plac.
MOUNT
Mounts sunt fie pentru transport, fie pentru lupta. Cei pentru transport nu pot ataca, nu au skilluri active si nu dau bonusuri insa merg putin mai repede pe harta. Cei pentru lupta au skilluri pasive, skilluri active (poti ataca monstrii cand esti calare, excelent la level mic pt ca faci economie la mana si nu numai), precum si bonusuri gen +80 MP sau HP, etc.
PET
Da. Nu te ajuta in combat, insa au niste skilluri pasive care te ajuta cu + la statusuri. Animalele de companie si mount-urile sunt foarte importante in Zentia. Aproape jumatate din monstrii pe care jucatorii ii intalnesc pot fi domesticiti si folositi ca animale de companie. Prinzi animalul de pe harta, acesta este transformat cu ajutorul unei oglinzi sub forma de ou, ou din care iese viitorul pet sau mount. Animalele de companie necesita hrana, au mood si loialitate, cresc in level, ofera diferite boost-uri si au skilluri pasive si skilluri active (poti ataca cu mountul). Mount-urile vin in multe forme si marimi, inclusiv mount-uri multiplayer, care pot fi folosite de pana la zece jucatori :)).
CASA PERSONALA
Nu. Dar exista un fel de baza a ghildei (guild hall), care este foarte mare ca spatiu si cu o grămadă de npc-uri care-ti dau questuri specifice si recompense unice. In acest "guild hall" este un copac care devine activ doar intre anumite perioade de timp, moment in care, acest copac poate fi atacat. In timpul in care lovesti copacul, acumulezi experienta iar cand se termina timpul in care copacul a fost activ, toti membrii guildului care au atacat vor fi recompensati cu diverse iteme care sunt in cutii (chests) imprastiate in toata zona din guild hall. Abia acum incepe marea vanatoare pentru a gasii cutiile :).
FASHION
Da. Echipamentul fashionabil se imbraca peste echipamentele tale si pot fi dezactivate sau activate pentru a fi vizibile sau nu. Au fost introduse si niste seturi de echipament fashionabil, ce da anumite boost-uri daca sunt purtate, iteme care uneori fac diferenta in pvp, acest lucru fiind pentru unii deranjant.
LVL CAP
LVL 40 (limita a fost ridicată la 80 o data cu "V1.2 Expansion")
PVP (Player vs Player)
Exista un sistem pvp amplu care poate fi explorat de la level 20.
INSTANTE
Exista un sistem automat care te anunta (recomanda) ca sunt instante si eventuri disponibile pentru lvl-ul tau. Instantele sunt frumoase, interesante, te prind, insa necesita o buna tactica de grup si 2-3 incercari pentru a finaliza o instanta noua.
GHILDA
Da.
OPINIA MEA
Zentia este un mmorpg fantasy original, facut de chinezi, in stilul cartoonish "cartoon like", ce prezinta o lume animata si foarte viu colorata, chiar daca grafic nu exceleaza. Scopul principal al jocului este sa te distrezi, sa ai funn, sa razi de personaje si de monstrii care au un iz de caricatura asiatica si un diaglog pe masura.
Jocul este usor de inteles: NPC-urile ofera quest-uri simple, ce implica uciderea unor creaturi mici, sau cautarea unor NPC-uri specifice, sau adunarea unor iteme din apropiere (de pe harta), sau sa vaneze monstrii din apropiere. Numarul de dusmani pe care jucatorii trebuie sa ii ucida e de obicei mic, de unu la zece in level-urile incipiente. Acest lucru ajuta lucrurile sa nu devina repetitive, dar duce la o gramada de plimbari de colo-n colo intre oras si anumite zone de pe harta. In Zentia, experienta este dobandita in principal prin completarea quest-urilor. Uciderea monstrilor recompenseaza insa foarte putina experienta, iar lvl-ul se face destul de incet.
Un alt element negativ este faptul ca skilurile, desi multe (pe care le cumperi sau le upgradezi la NPC), au un damage slabut. De exemplu la lvl 39 trebuia sa dau cu 5 skiluri de mag, pentru a omora un monstru de doar lvl 19. La mag, mana se termina foarte repede, asa ca daca vin 3-5 monstri pe tine ai toate sansele sa mori. Acesta este motivul principal care te impinge sa fi foarte atent si sa ai o tactica buna, inainte de a intra in instante.
Exista un quest guide (sageti galbene care indica drumul), GhiftBox (ofera la diverse lvl-uri, recompensele de experienta, iteme, echipamente si costume, de fapt intreg jocul e facut pentru a fi jucat usor, cu multe elemente ajutatoare si un ritm mediu spre lent.
Este un joc plin de content, multe questuri si iteme, multi si diversi monstrii, multe peturi, Feng Shui, Sudoku, Medalii, etc. Exista un sistem de a face experienta cat timp esti "afk". Te alaturi unui grup care danseaza prin tot otrasul, iar la un moment, datorita sirului mare de persoane care danseaza, dansul devine foarte distractiv si funn de privit, unde mai pui ca faci si putina experienta :). Inca mai joc ocazional Zentia.
POZEJocul este usor de inteles: NPC-urile ofera quest-uri simple, ce implica uciderea unor creaturi mici, sau cautarea unor NPC-uri specifice, sau adunarea unor iteme din apropiere (de pe harta), sau sa vaneze monstrii din apropiere. Numarul de dusmani pe care jucatorii trebuie sa ii ucida e de obicei mic, de unu la zece in level-urile incipiente. Acest lucru ajuta lucrurile sa nu devina repetitive, dar duce la o gramada de plimbari de colo-n colo intre oras si anumite zone de pe harta. In Zentia, experienta este dobandita in principal prin completarea quest-urilor. Uciderea monstrilor recompenseaza insa foarte putina experienta, iar lvl-ul se face destul de incet.
Un alt element negativ este faptul ca skilurile, desi multe (pe care le cumperi sau le upgradezi la NPC), au un damage slabut. De exemplu la lvl 39 trebuia sa dau cu 5 skiluri de mag, pentru a omora un monstru de doar lvl 19. La mag, mana se termina foarte repede, asa ca daca vin 3-5 monstri pe tine ai toate sansele sa mori. Acesta este motivul principal care te impinge sa fi foarte atent si sa ai o tactica buna, inainte de a intra in instante.
Exista un quest guide (sageti galbene care indica drumul), GhiftBox (ofera la diverse lvl-uri, recompensele de experienta, iteme, echipamente si costume, de fapt intreg jocul e facut pentru a fi jucat usor, cu multe elemente ajutatoare si un ritm mediu spre lent.
Este un joc plin de content, multe questuri si iteme, multi si diversi monstrii, multe peturi, Feng Shui, Sudoku, Medalii, etc. Exista un sistem de a face experienta cat timp esti "afk". Te alaturi unui grup care danseaza prin tot otrasul, iar la un moment, datorita sirului mare de persoane care danseaza, dansul devine foarte distractiv si funn de privit, unde mai pui ca faci si putina experienta :). Inca mai joc ocazional Zentia.
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
VIDEO (Remotay's First Look)
http://www.youtube.com/watch?v=IYEGIdkeGlQ
WEB OFICIAL
http://z.us.changyou.com/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu